OPAS sisältö- ja digimarkkinointiin

Miten toteuttaa vaikuttavaa ja tuloksia tuovaa sisältö- ja digimarkkinointia?

Sisältö- ja digimarkkinoinnin rooli kasvaa jatkuvasti. Sisältömarkkinoinnin tarkoitus on tuottaa kohderyhmillesi lisäarvoa tuottavaa sisältöä ja sen myötä luoda uusia asiakassuhteita. Digimarkkinointi taas perinteisesti yhdistetään yksinomaan mainontaan, vaikka molemmilla on sama tavoite.

Oppaassa vastaamme mm. seuraaviin kysymyksiin:

  • Mitä sisältömarkkinoinnilla tarkoitetaan?
  • Mitä digimarkkinoinnilla tarkoitetaan?
  • Miksi kasvu vaatii sisältö- ja digimarkkinointia?
  • Mistä lähteä liikkeelle?
  • Miten mitata tuloksia ja vaikutavuutta?

Lataa opas täyttämällä oheinen lomake. Opas on täysin maksuton eikä sen lataaminen sido sinua mihinkään.

Sisältö- ja digimarkkinointia kasvuyrityksille